3småtroll♥ Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Husker en her inne la inn en god oppskrift på glutenfri pizzadeig, men den skrev jeg selvfølgelig bare på en lapp som nå er borte.... Skal ha pizzasnurrer i snuppa sin bursdag i morgen og tenkte å bake nå i kveld, men må ha en god oppskrift!! Anyone?
It's all about me Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Denne?: http://www.dinbaby.com/forum/thread/140750210
3småtroll♥ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 JA!!!! Tusen takk! Reddet kvelden min:=) .....selv om jeg egentlig ikke har lyst/ork til å begynne å bake nå da.... Men hvet at jeg kommer til å angre i morgen hvis jeg skal lage en glutenfri, en "vanlig" og kaker pluss handling uten å ha gjort noe i dag:(
It's all about me Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Bare koselig ) Glutenfritt er ikke lett så må dele de beste tipsene )
3småtroll♥ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2010 Sant det! Jeg gav egentlig opp alt som hadde med gjærbakst å gjøre etter div prøvinger med rundstykker som jeg kunne drept med.... Men det siste året har jeg gitt det en ny tjangs og det går faktisk greit:) Barna får hvertfall hjemmebakt brød, rundstykker, pepperkaker, lussekatter og pizza:=) Har ikke kommet lenger enn det, men det er jo så mye å få kjøpt ferdig nå også:=)
It's all about me Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Lager hamburgerbrød også som er bedre enn vanlige med gluten synes jeg. Og så har jeg akkurat bestilt masse lomper, tykklefser og tortillalomper herfra: http://www.lompe.no/bestilling/
3småtroll♥ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2010 Ja- de hamburerbrødene er tasne! Kanskje prøve meg på det? Har du en god oppskrift? Jeg bestilte faktisk lomper og tortillalefser fra lompe.no rett før jul:=) Barna var overlykkelige over å ha lomper som oss, men syns ikke tortillalefsene var så veldig gode.... Tenkte jeg skulle be Meny her ta de inn jeg!
It's all about me Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 De fleste Menybutikkene har det allerede, står liste inne på lompe.no. Det var der jeg først kjøpte og de falt godt ismak her i huset. Men så har aldri guttungen smakt annet enn glutenfritt, så han har ikke noe å sammenligne med.
3småtroll♥ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2010 Jeg så "vår" menybutikk stod på listen, men de har det ikke.... Men de er kjempegreie så de tar det nok inn når jeg spør;) Barna her husker heller ikke hvordan "vanlig" mat smaker så de liker jo egentlig alt selv om jeg har bakt det;) Men klart de syns det er gøy når de kan få det samme som "alle" andre! Eldste er jo 7 så hun bryr seg ikke så veldig, hun på 6 syns det er mer sårt og lilleknott på 19 mnd skjønner ikke noe av det enda:=) Men nå skal jeg hvertfall få satt pizzadeig;)
It's all about me Skrevet 7. januar 2010 #10 Skrevet 7. januar 2010 Skal prøve å huske på å sende den en knallgod oppskrift på hamburgerbrød. Orker bare ikke akkurat nå. Den kan fint brukes som fine rundstykker ved siden av supper og slikt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå