Gå til innhold

kan noen svare meg på dette??

¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør bringebærkapsler/blad/te,eller hva er det godt for?? hehe

og hva er forskjellen på kynnere og maserier??

skulle aldri tru jeg hadde født før:P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bringebærbladprodukter skal gjøre livmora sterkere og dermed gjøre fødselen lettere og kjappere. Det verserer også fortellinger om at det hindrer revning. Om det virker vet jeg ikke:) Min fødsel når jeg gikk på bringebærkapsler varte i 5 timer og neste, uten kapslene varte i 4:)

Kynnere er forberedelse-sammentrekninger som ikke gjør vondt, maserier er omtrent det samme, men de gjør vondt. (og om man kjenner forskjell på det ene og det andre vet jeg ikke. Jeg kjenner igjen en kynner og jeg kjenner igjen en vanlig føde-ri, og det er det:) )

Ikke lett å huske alt dette fra gang til gang:)

Skrevet

aha:) kjekt og vite,kanskje jeg skulle prøvd det siden forrige fødselen min varte i over ti timer:O hehe

Da er det nok maserier jeg har begynt og få:S hmmmm

jaj,godt og vite at kroppen forbereder seg;)

Tusen takk for svar:D

Skrevet

Meeen; en liten men. Hvis det var jeg som hadde begynnt å få vonde kynnere/rier ville jeg ha ringt føden og bedt om en kontroll for å være sikker på at det bare er det. Det kunne jo tenkes at det er for tidlig modning eller noe. Mulig jeg er litt overbekymra, men sånn er jeg nå bare:)

Skrevet

Det verste er at jeg har tenk så mye på det der..har holdt på nå siden mandags kveld.. vært veldig opp og ned,men har vært veldig ubehagelig til tider.. og merker at det er noe som er annerledes,klarer ikke helt og beskrive det:S men ho lever hvertfall,for ho sparker seg nesten ut av magen noen ganger;P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...