Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hvordan vet man dette med sikkerhet? Er redd det er kun vanen som har tatt over
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Sånn har vi innsett at vi har det begge to her i huset også. Vi har bestemt oss for å benytte oss av parterapi og håper det kan gi nytt lys på situasjonen og hjelpe oss med å finne ut av hva vi egentlig føler for hverandre.
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Ikke overanalyser. Klart at forelskelsen forsvinner med tiden, og er det et krav for å fortsette forholdet blir det nok ingen langvarige greier. Hvis du må spørre om du elsker ham gjør du kanskje ikke det, men kanskje han er en god venn, far og en å ha sex med?
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Hvis tanken på et brudd gjør at du får vondt i brystet så elsker du han fortsatt:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Det er jo bare du som kan vite dette...ikke vi. Om det bare er vanen som har tatt over så gjør vel ikke det noe. Man må jo jobbe for å få et ekteskap til å gå. Skap stemning og spenning, reis på ferie, gjør noe utenom det vanlige i hverdagen, sett pris på det du har osv. Vet jo selv at den store forelskelsen forsvinner, men for å beholde kjærligheten må man jobbe knall hardt.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Dette var som om jeg skulle skrevet det selv,.. Utrolig vondt for meg, Har vært sammen med min kjære i 6 år, gift i 7 mnd, en datter på 6 mnd. Og igår sa han at han føler det ikke kommer til å funke. Og han trodde jeg følte det samme. Det gjør jeg ikke! Han er virkelig min sjelevenn, jeg elsker han høyere enn noe annet, når jeg ser på datteren min er det han jeg ser. Jeg elsker han så ufattelig høyt at det gjør så vondt, hjertet verker nå. dette er mitt verste mareritt. jeg lurer på hvordan jeg skal komme meg gjennom dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå