Gå til innhold

Hmmm,noen som hvet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 29+2 i dag og var hos jm på kontroll på tirsdag.Gutten vår har allerede snudd seg og ligger med hodet ned,er ikke dette tidlig? Jeg er 3gangs fødende,men husker ikke når dem andre 2 snudde seg....også har jeg så mye kynnere(ikke vonde,men ubehagelig) Skal jeg virkelig ha det sånn i nesten 3mnd til? da blir jeg gaaaaallll....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er førstegangs så har ikke så mye erfaring på det området, men min har lagt med hodet ned siden uke 24 og ligger med hodet ned fortsatt:) jeg er 34+4 i dag:)

jeg har også hatt mye kynnere omtrent siden den tiden der..

Skrevet

Jeg er i uke 31+6 nå og min hadde alt snudd seg da jeg var på ul i uke 26+4... |siden har ho ligget sånn. hehe

er andre gangs og mener og huske at babyen ikke snudde seg så tidlig første gang... syns også det var tidlig men han som tok ul reagerte ikke så da spurte jeg ikke.. mine kynnere er også er akkurat sånn du beskriver dem,ikke vonde men meget ubehagelig.. :S hehe

Skrevet

Hei!

Da jeg var på kontroll hos jordmor forrige måned, sa jm at ungen lå med hodet ned. Var på kontroll igjen hos legen denne uken, er 32+0 i morgen, og fikk da også beskjed at ungen lå med hodet ned. Spurte derfor om dette tydet på at hodet hadde festet seg, men legen svarte at det var alt for tidlig for noe slikt.

Har også en del ubehagelige kynnere og nå i den siste tiden har jeg også skjønt hva folk mener når de snakker om at magen presser nedover. Herregud, trodde et øyeblikk at ungen skulle ramle ut jeg!

Vi får nok bare bite tennene sammen og holde ut den siste tiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...