Gjest Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 heter det: vi ønsker alle hjertelig velkomne eller vi ønsker alle hjertelig velkommen??? Diskuterer med gubben her
Tante Blås Squaw Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Jeg ville sagt "ønsker alle hjertelig velkommen" - men jeg skal ikke banne på at det er riktig ;o)
skyttel71 Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Velkommen på bokmål, og velkomne på nynorsk.
januarbarna? Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Ville sagt "ønsker alle hjertelig velkommen", men "alle er hjertelig velkomne" til og drite i hva jeg mener... feks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå