Gå til innhold

Et litt teit spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg er så nysgjerrig. Og dette er jo anonym forum.

Jeg er førstegangs, og puppene har vokst en god del gjennom disse ukene. Jeg var str 85 b, men denne var da litt stor i cupen. Nå har jeg 80D, og er egentlig ganske fornøyd med puppene mine, de har på en måte blitt mer puppeaktige. (Endelig, for de henger, og er mer "lange og tynne" enn runde, men nå er de faktisk fine) Har alltid skjemtes over dem.. Ikke så gøy å ha hengepupper i tjueårene, og ikke engang født.

Uansett, det jeg lurer, hvordan blir de da etter fødsel? Sånn mest sannsynlig. Vil de være sånn som de er nå? eller vil de gå tilbake til normalen? Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, de holder seg desverre ikke slik...

de blir nok hengepatter igjen...thihi

det er de iallefall her i gården

Skrevet

Moren min hadde A-cup før hun ble gravid, nå har hun fyldig C, og trenger ikke BH! Blir så misunnelig:)

Skrevet

Hehe.. Samme her! Hadde fine 75(liten)C pupper, nå har jeg rare 75(liten)B pupper! Utsugd er de blitt :D

Savner de store fine gravid/amme puppene mine :D

Skrevet

Bare jeg slipper å måtte passe meg for snuble i dem er det greit.. Selv om det beste hadde vært om de fortsatte å være sånn de er nå.. :)

HI

Skrevet

Jeg hadde en stor C når jeg ble gravid første gang. Nesten 2 år etter at jeg er ferdig med svangerskap og amming har jeg en fyldig og fin D. De står ikke rett ut, men vil ikke si at jeg har hengepupper. Det er ikke hud til overs heller, slik at de ser halvfulle ut he he =)

Gruer meg mer til jeg har gått litt ned i vekt, om jeg da slanker vekk en del innhold, det er det jo mange som gjør.

Skrevet

Jeg skulle gitt mye for å beholde puppene rett etter fødsel:D Men de endte litt lengre og tynnere enn før fødsel gitt :(

Skrevet

Har gått frå 80E til 80H på to svangerskap/ammepreiodar. Det er no over eit halvt år sidan forrige melkedråpe, men dei krympar på ingen måte. Blir slappare, ja. Men det er heldigvis enno ei stund til eg treng å rulle dei opp og feste med sikkerhetsnål på skuldrene.

vrengte bukselommer

polvottpupper

beverhaler

(og for å kopiere eit nick;) nedtråkka kaviartubepupper

Kjært barn, osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...