Gjest Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Ikke rart det blir krig i verden! Du høres ut som en ung mor! Flere eksempel på idiotiske dib-argumenter når man ikke har noe å bidra med i en diskusjon?
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 "Hold kjeft, gamla" er også et godt argument jeg ble møtt med en gang, hehe;)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 " Du burde ikke hatt barn" Den dukker opp ofte!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 ps. når man går tom for argumenter så har man bare to valg: 1. Bli personlig 2. Hitling
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Ja. Den "Du burde ikke hatt barn" går igjenn ofte og er så stygg! Samme med "Du må være en ung mor." Eller "Stakkars barna dine." Folk kan være så motbydelige med hverandre!
det er berre mordi Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Stakkars barn !!!!!!!!! (med 9 utropstegn)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 fordommer. uansett hva grunnen er. liker man ikke noen så er det pga fordommer
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #10 Skrevet 7. januar 2010 ...og misunnelse og sjalusi. "Du er bare misunnelig og sjalu" er ofte lest her inne
Gjest Tale30 Skrevet 7. januar 2010 #11 Skrevet 7. januar 2010 Når får du tid til barnet ditt, du som svarer her inne til alle døgnets tider? Det er et bra argument som både viser personene eget aktivitetsnivå og at h*n er dårlig i statistikk
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #14 Skrevet 7. januar 2010 "Du skriver feil!" Uansett hva det er snakk om, bare det er en skrivefeil i teksten er man stemplet som idiot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå