Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke rart det blir krig i verden!

 

Du høres ut som en ung mor!

 

 

 

Flere eksempel på idiotiske dib-argumenter når man ikke har noe å bidra med i en diskusjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hold kjeft, gamla" er også et godt argument jeg ble møtt med en gang, hehe;)

 

 

Skrevet

" Du burde ikke hatt barn"

 

Den dukker opp ofte!

Skrevet

ps. når man går tom for argumenter så har man bare to valg:

 

1. Bli personlig

2. Hitling

 

;)

Skrevet

Ja. Den "Du burde ikke hatt barn" går igjenn ofte og er så stygg!

Samme med "Du må være en ung mor."

Eller "Stakkars barna dine."

Folk kan være så motbydelige med hverandre!

Skrevet

Stakkars barn !!!!!!!!! (med 9 utropstegn)

Skrevet

fordommer.

 

uansett hva grunnen er. liker man ikke noen så er det pga fordommer

Skrevet

...og misunnelse og sjalusi.

 

"Du er bare misunnelig og sjalu" er ofte lest her inne

Gjest Tale30
Skrevet

Når får du tid til barnet ditt, du som svarer her inne til alle døgnets tider?

Det er et bra argument som både viser personene eget aktivitetsnivå og at h*n er dårlig i statistikk :)

Skrevet

Du kan ikke ha mye å finne på

Skrevet

"Du skriver feil!" Uansett hva det er snakk om, bare det er en skrivefeil i teksten er man stemplet som idiot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...