Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Vi har en gutt, Jesper på 3 år. Og nå kommer det snart en liten jente. Har dere noen forslag til hva som passer?? Jeg liker Olivia, men det er nedstemt av pappaen fordi det ligner for mye på et navn i hans familie.
prebs Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Hmm... Johanne Julie Frida Pernille Klara Marte Vilde Hedda Hedvig Sara Egentlig mye som passer, synes jeg. Jesper er et fint, kvikt og morsomt navn - så noe lignende blir bra.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Glemte å si at vi liker litt "uvanlige" navn, men som samtidig er kjent av de fleste. Altså et navn som alle har hørt, men ikke alle heter. (HI)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Emilie Thea Emma Litt mer "uvanlige" navn: Synne Sunniva Iris Mariell
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Johanne, Hedda, Hedvig og Iris liker jeg godt Takk!! Noen flere?? HI
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 Milla, Nora og Pernille synes jeg er fine navn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå