♥mini♥lille♥knerten Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 har ikke feber og er like fin nå. Var litt slapp og sutrete i morges. Har hold på brød og drikke etterpå. Er det omgangssyke uansett som gjør at hun bør holdes hjemme i to dager? Eller kan oppkast og være litt noe annet virus også?
Dægern døtte Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Hadde sett det ann litt jeg. Behøver ikke være omgangssyke, man pleier å være litt mer syk enn som så da. Den mellomste våre hadde det med å kaste opp stadig vekk uten at det var noen andre som var syke. Hvis hun er like fin i kveld og i morgen og du ikke vet om noen andre som har vært dårlige hadde jeg sendt henne i bhg.
miapia Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Det varierer fra barnehage til barnehage hvilke regler det bruker 24 eller 48 timer. Mitt ene barn har omgangssyken på den måten som din. Sutrete og uvel om morgenen, kaster opp en gang, sover litt og er i fin form etter kl.12-13. Da holder jeg han hjemme dagen etter, men vi har 24 timer som regel i barnehagen.
melkekua™ Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Man kan faktisk ha omgangsyken og bare kaste opp 1 gang...så det er anbefalt at man holder seg hjemme 48 timer siden det er så smittsomt.
♥mini♥lille♥knerten Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2010 Vi har 48 timers regel. Men var bare usikker på om det var omgangsyke når man kastet opp en gang og ikke hadde feber. Men hvis det er vanlig så blir hun hjemme, selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå