Gå til innhold

hjelp!! ang barnebidrag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

okey, så saken er den, jeg mistet unge i desember, var i uke 21, ungen levde en stund etter fødsel før h*n døde..

nå har jeg fått skriv fra NAV med "innvilget barnestønad".. jeg kan da ikke ha krav på dette? barnet døde jo, så det kan da ikke stemme...

 

noen som vet noe om dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ringer du til NAV og sier at du ikke trenger det likevel. Og skulle du få penger så tar du kontakt med NAV for tilbakebetaling av disse

Skrevet

Er vel bare til ¨å ringe NAV å spørre

Skrevet

takk for svar.. fikk litt sjokk når jeg fikk brevt i dag.. driver midt i bearbeiding av sorgen, har vært utrolig tungt, så er ikke lett å tenke praktisk når man får slie brev :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...