Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 okey, så saken er den, jeg mistet unge i desember, var i uke 21, ungen levde en stund etter fødsel før h*n døde.. nå har jeg fått skriv fra NAV med "innvilget barnestønad".. jeg kan da ikke ha krav på dette? barnet døde jo, så det kan da ikke stemme... noen som vet noe om dette???
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Da ringer du til NAV og sier at du ikke trenger det likevel. Og skulle du få penger så tar du kontakt med NAV for tilbakebetaling av disse
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 takk for svar.. fikk litt sjokk når jeg fikk brevt i dag.. driver midt i bearbeiding av sorgen, har vært utrolig tungt, så er ikke lett å tenke praktisk når man får slie brev :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå