Gå til innhold

Sliter så forferdelig med sjalusi... Hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær så snill å ikke dømme meg, dette er virkelig vanskelig for meg...

Jeg takler ikke tanken på at mannen min ser på andre damer eller at han har hatt damer før meg. Det er ikke det at jeg tror han ville gjort noe, for jeg er 100% sikker på at han ikke er utro og 99,9% sikker på at han ikke kommer til å være det. Det er bare tanken på at han syns andre damer er pene/deilige og at han har hatt damer før meg...

Jeg får helt vondt i magen bare av å tenke på det, og det kan fort ødelegge dagen for meg. Jeg har ikke fortalt om det til mannen min fordi jeg ikke vil at han skal plages av min sjalusi...

Jeg vet det er MEG han elsker, jeg vet det er meg han vil ha, men der og da - når det kommer en slank og sexy dame inn i rommet, hjelper ikke det på tankene mine.

Noen med erfaringer eller gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å forandre tankegangen din. Hvis det påvirker deg så mye at det ødelegger dagen for deg, ville jeg snakket med legen om det. Muligens en psykolog.

Skrevet

Hørtes ut som meg for et år siden det her.. Det er ufattelig jævlig! Jeg sleit som bare det. Men det er over nå.. Prat med ham mildt om det, så han vet hvor du står, og at du prøver å komme deg igjennom det. Jeg har det bra nå!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...