Gå til innhold

Dere som bur langt nord.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når det er så kaldt hele året? Tar dere ikke ut barna når dei er små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi som lever med isbjørner mener du? Helt spørs hvordan været er. Greit det kan være kaldt, men er været fint, og lite vind, går det meste an. Med spebarn har man jo bare teppe over vogna (newsflash: Vogna er faktisk lun)

Er de eldre, har man også bøffer de kan puste gjennom. Hva er kaldt?

Skrevet

Hele året? Hahahahaha! Vi har da vel sommer også.

Skrevet

Hehehehehe.. Ja,klart dere har! Sorry! :)

 

Men når det bikker -10 her så får vi beskjed om å holde barna inne å kun gå ut i ein opp varmet bil om vi MÅ på butikken en tur...

Skrevet

Det er jo litt dumt. For -10 er jo ikke så ekstremt kaldt. Jeg brukte å bade i snøen i den temperaturen da jeg var 10-12:)

 

Skrevet

Høres jo nærmest ut som du bor i syden... hvis du hadde hattt litt allmennkunnskap hadde du visst at det ikke er kaldt hele året i nord.

Skrevet

Er jo forskjell på 10-12 år og barn som er under året......

Skrevet

Da er jeg mer redd for at de skal bli spist av isbjørn.

Hehe, men det er kaldere i Gudbransdalen enn i Harstad, faktisk.

Skrevet

Jeg er fra nord-Norge, men bor nær Oslo nå, og det har sjeldent vært så kaldt der jeg er fra, som det er her nede nå. Normal temperatur på vinteren der jeg er fra(sør-Troms), er alt mellom 0 og -8 grader, selvsagt blir det iblant litt kaldere, men det er i kortere perioder. Er mest i innlandet i nord at det er kaldt, akkurat som i midt-og sør-Norge. De fleste i nord bor jo langs kysten, og ved kysten er klimaet mye mildere enn innlandet ellers i landet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...