Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hva gjør dere når det er så kaldt hele året? Tar dere ikke ut barna når dei er små?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Vi som lever med isbjørner mener du? Helt spørs hvordan været er. Greit det kan være kaldt, men er været fint, og lite vind, går det meste an. Med spebarn har man jo bare teppe over vogna (newsflash: Vogna er faktisk lun) Er de eldre, har man også bøffer de kan puste gjennom. Hva er kaldt?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Hele året? Hahahahaha! Vi har da vel sommer også.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Hehehehehe.. Ja,klart dere har! Sorry! Men når det bikker -10 her så får vi beskjed om å holde barna inne å kun gå ut i ein opp varmet bil om vi MÅ på butikken en tur...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Det er jo litt dumt. For -10 er jo ikke så ekstremt kaldt. Jeg brukte å bade i snøen i den temperaturen da jeg var 10-12:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Høres jo nærmest ut som du bor i syden... hvis du hadde hattt litt allmennkunnskap hadde du visst at det ikke er kaldt hele året i nord.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Er jo forskjell på 10-12 år og barn som er under året......
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Da er jeg mer redd for at de skal bli spist av isbjørn. Hehe, men det er kaldere i Gudbransdalen enn i Harstad, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 Jeg er fra nord-Norge, men bor nær Oslo nå, og det har sjeldent vært så kaldt der jeg er fra, som det er her nede nå. Normal temperatur på vinteren der jeg er fra(sør-Troms), er alt mellom 0 og -8 grader, selvsagt blir det iblant litt kaldere, men det er i kortere perioder. Er mest i innlandet i nord at det er kaldt, akkurat som i midt-og sør-Norge. De fleste i nord bor jo langs kysten, og ved kysten er klimaet mye mildere enn innlandet ellers i landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå