Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Om man kan ha barn i barnehage uten å ha jobb selv, kan man da få støtte fra NAV?? Hva er regelen fra NAV om det?? Noen som vet??
Verbena Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Om du er arbeidssøker eller har en sykdom som gjør at du ikke kan jobbe, altså er ufør så får du dekt 64% av barnehageutgiftene av NAV. Det samme gjelder om du er under utdanning!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Hmm jeg er ufør, men får ikke dekt bhg av nav siden jeg ikke er i jobb.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Det høres mmmm ut, at du ikke da får dekt bhg, da du er ufør..Gjelder den regelen i enkelte kommuner eller??
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Aner ikke, kanskje man bare får dekt om man er varig ufør, og ikke bare midlertidig slik jeg er.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Ja det var nå det. Kanskje det har noe med det at gjøre, kun midlertidig.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 Hei:)Du som startet innlegget.Jeg ser du er alene med lille å er på tidsbegrenset ufør.Det er jeg også.Men vet ikke om jeg får alt av støtte jeg har krav på.Jeg har prøvd å ringe nav men de vet ikke.Virker bare sure når jeg ringer.hva får du av støtte?Også lurer jeg på hvordan det blir når jeg går over på avklaringspenger ..Hva har vi krav på da som enslige ?vet du??
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #8 Skrevet 8. januar 2010 En ting jeg vet om nav, det hjelper ikke å ringe, hvis du ringer så bestill time til en rådgiver/saksbehandler. Bestill time for å snakke med noen som vet om saken ansikt til ansikt. Hvis ikke de vet, hvem vet da?? Jeg føler bare at hele opplegget rundt aleneforsørger/barn er så komplisert at jeg blir helt i surr av det hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå