Mamma til*2 jenter* Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Neste BIM-treff blir 13.Januar,Lyspunktet kl.19.00 Takk for et hyggelig treff i går (om dere vil eller har lyst så vil jeg gjerne vite navn eller msn-adresse så vi kanskje kan prates på facebook eller msn) [email protected] (min msn adresse) Jeg heter Lisa Mari Remme Helle Fra Giske Kommune
Lirgen Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Hei. Jeg får nok ikke vert med på dette treffet,men jeg blir med fra neste av. Er på flyttefot så blir litt kaos første uka vi er i Ålesund igjen :-) Håper jeg ikke er for kort på vei til og kunne vere med :-) Jeg heter Linn Veronica Stokke [email protected]
Mamma til*2 jenter* Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 Du er hjertlig velkommen hver gang la deg til både på msn og facebook
zombie Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 hehe va nesten nabon din i gamle daga lisa mari
Mamma til*2 jenter* Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2010 å???? har hatt en del naboa på Molnes...kan ej få spørr kem du e?
Mamma til*2 jenter* Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2010 hmmm...ikkje helt lett ditta! Kan ver 2 stk ditta som ej kjenne! mot yste molnes eller mot samfunnshuset mjølner?
Mamma til*2 jenter* Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2010 Bare for å sei et navn ette litt tankegang atme min kjære mann... Karen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå