Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 nå er jeg lei! jeg er lei av å grine og føle meg jævlig. jeg er dritt lei av å høre på hyling og vræling hele dagen. jeg er lei av å stadig prøve å amme og ikke få ut mer enn et par dråper. jeg er lei av ammepoliklinikken som ikke vil hjelpe meg. jeg er lei av at alle forventer at jeg skal fortsette å vaske hus, klær og alt som er. jeg er lei av å koke flasker og lage mme. jeg er lei av meg selv. jeg savner og være sosial og ha tid til å lese pondusen min. nå har jeg lagt ned sønnen min på 4 mnd. han sovnet heldigvis! selv om jeg ikke skal legge han før om en time, men jeg klarte ikke mer!!!! jeg snakket med min mor på telefonen og hun spurte om jeg trengte noe hjelp. jeg sa at alt var helt topp og lo som jeg skulle vært den gladeste i værden. egentlig sliter jeg med fødselsdeprisjon og leeeengter etter noen og prate med. derfor kommer dett innlegget her. jeg kan ikke si til noen at jeg sliter. jeg kan ikke si til noen at jeg vil egentlig bare stikke av noen ganger. heldigvis har jeg en sperre for slikt.. og eneste grunnen til at jeg ikke tørr å fortelle noen hvordan jeg har det er fordi jeg er ung mor. og da forventes det så utrolig mye mer føler jeg. hvis jeg kommer med et lite PIP om at jeg er sliten får jeg den kjeftskura. jeg angrer ikke fordi jeg valgte og beholde... men av og til må jeg innrømme at jeg blir sliten. men bare som anonym
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Du kan snakke med meg om det! Send meg en pm! Det er fælt å ha det slik, og når man heller ikke har noen å prate med blir det bare verre. Jeg er her om du trenger meg iallefall!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Skjønner deg veldig godt D går seg nok til skal du se. Sender deg en klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå