Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har bestilt meg en slik Angelsound doppler og gleder meg til å prøve den. Men så fikk jeg høre at det er farlig, kan skade barnet osv.. om det er det så vil jeg jo ikke bruke den.. noen som vet??
Gjest ->>- Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Det finnes ikke påvist at det skulle være noen fare.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Jeg brukte selv en slik gjennom hele svangerskapet. Snakka med jordmor og om det, hun sa det var ikke farlig, men hun anbefalte ikke og bruke den daglig da
Ugl@ Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Det jeg kan anse som en "fare" er dette med at man kan bli unødig engstelig hvis man ikke finner fosterlyden, det er ikke bare positivt, tross alt hvis en lege ikke finner fosterlyden så er man ikke helt alene når det skjer, men er man helt alene så kan man jo få en kraftig psykisk situasjon med angst og redsel.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 hadde en angelsounds selv, brukte den 1-2 ganger i uka:-) hadde morkaken framfor baby da, så kjente lite.. så var betryggende å ha:)) fødte ei frisk jente for over 4 mnd siden, så tok ingen skade:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå