2010<3J Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Er i uke 34 og prøver fortsatt å ta så godt vare på meg selv som mulig.. Prøver å sminke meg, ha på meg fine klær osv hver dag sånn at jeg skal føle meg vell.. Men er så sinnsykt blek og vil ta solarium.. Kan det være farlig for babyen, eller? Har lest om det, men alle sier så forskjellig, og jeg gjør det selvfølgelig ikke hvis baby kan ta skade av det;)
2tettebabyer Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 det står at det ikke er skadelig for baby :-) så det kan du da :-) var en art. her inne forrige uke om akkurat det :-)
Vimsetrollet Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Jordmora mi ville ikke anbefale dette pga stråling, men det er sikkert forskjellige meninger om det som alt annet...
Mamasan*i*januar Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Min jordmor mente at det neppe var farlig, bare man ikke blir for varm. Men vær obs på at du lett kan få pigmentflekker som ikke går bort igjen...
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 max 15 min om gangen sies det... ellers så kan du jo få fin farge av disse lotionene med brunfarge, dove for eksempel. har jeg brukt, og vært gyllen hele svangerskapet.
b77h Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 d-vitaminene er bare bra for ungen også ;-) men ville ikke tatt mer en 7-10 min om gangen - i nye solariumer får man jo ganske mye effekt på kort tid. Og så må du dekke til magen din godt, sånn at det ikke blir så alt for sterkt lys for den lille. også ryggen ville jeg dekket til.
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 8. januar 2010 #7 Skrevet 8. januar 2010 så lenge det er behagelig skal du bare sole deg. det sa min jordmor til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå