Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 På meg, altså.. Jeg tenkte over det her om dagen. Jeg synes det er ille at min mann bruker mye sukker på frokostblandingen og andre ting. Jeg prøver så godt jeg kan å lage sunn middag, med grønnsaker, lite usunt fett, og lite sukker til barna. Når de er lagt, våkner villdyret.Da spiser jeg alt jeg kommer over av søtt. Kokesjokolade, marsipan, kjeks,. har vi det, spiser jeg det. Etter julen har det blitt grusomt. Dette er et godt forbilde, ja.. Nei, fra og med i går, er det sukkeravvenning på meg. På tide å bygge opp gode vaner fra innsiden som jeg med god samvittighet kan overføre til mine barn. Har gjort ting litt halvveis, ser jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Skulle gjerne gjort det samme,- slutte å spise snop om kvelden, altså! Hvordan motiverer du deg?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Tanken på at jeg sier til lille trille at hun ikke får kjeks fordi det ikke er lørdag mens jeg stapper i meg alt jeg ser som ligner søtt når hun er lagt, gjør at jeg blir litt småkvalm av meg selv... Ellers så er trange bukser og hull i tennene gode argumenter her i gården. Hadde sex i går og hadde ikke lyst til å ha lyset på... Sånne ting. Har begynt med matdagbok fordi da må jeg skrive det ned hvis jeg sprekker.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har forbudt meg selv og spises nop og drikke brus så lenge ungene ikke får...SÅ hver gang jeg tar meg noe, må de også få...Da ble det ikke så ofte på meg heller gitt, for har ikke samvittighet til å fore de på junk... Prøver og tenke at man lærer ungen livvstil på måten man selv lever, ike med å holde godter og brus gjemt for de, og ha andre regler for de enn seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå