Gå til innhold

Treff i Lillestrøm onsdag 20. januar kl 1200


Timothy`s moster med 2 prinser

Anbefalte innlegg

Da smeller jeg igang et nytt treff jeg!

 

Ta med deg magen din og kom som du er:D

 

Noen av oss er sykemeldte mens andre fortsatt er i jobb. Siden jeg tilhører førstnevnte gruppe setter jeg derfor opp et dagtreff så håper jeg en av dere arbeidskvinner kan sette opp et kveldstreff senere- så får vi møtt dere en gang og!

 

Og den utvalgte café blir: Pikene på hjørnet. For den finnes, ikke sant? Det gjorde derimot ikke Sommerhaven café- sukk! Men vi klarte da å finne hverandre allikevel vi fire som skulle møtes;) Kred til oss.

 

Hei og hopp, dette blir topp!

 

Husk brodder og lue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du tar initiativ. Jeg er med, He, he, "Pikene på hjørnet" finnes, den er i alle fall lett å finne(: Er vel bare "Pikene på torget" som holder stengt ut januar?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdager har jeg svømming med minsten, så for at bekkenet skal holde orker jeg ikke store aktiviteter eller syssler på dagtid først. Hat at kroppen skal være så på trynet altså:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg visste! Ikke rart man ikke fant Sommerhaven kafe noe sted da man søkte på nett, Molait!!!! ;) Kan kanskje komme på treff. Kommer litt an på når jeg skal jobbe den onsdagen. Hvis jeg fortsatt er 60 % sykmeldt kan jeg kanskje få det til, men jeg må gi sikker beskjed litt nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare er at jeg fant sommerhaven kafe mange steder på nett jeg da... Med kort og sdr og alt. Heeeelt merkelig!

 

Legg neste treff til en annen dag a:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh ikke vær så vanskelig da Molait!

 

Jeg tenkte at siden alle de menneskene i hele verden jeg hadde lyst til å treffe kom på treff sist onsdag ja da var onsdag nettopp en fin dag. Skjønner resonnementet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det står hjørnet nå da helverine og ikke torvet;)

 

jejeje men jeg liker være dramaqueen, ok TM??

 

Nei men seriøst så orker ikke bekkenet mitt utflukt i LS+svømming samme dagen. Hadde ikke startet opp etter nyttår enda sist serru:)

 

Dere får kose dere i morgen:)

 

Og ang ettermiddagstreff du som spurte om det...er bare å sette opp et det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dramaqueen, ja værsågod- det kan du godt få være;P En av oss måtte jo ta den plassen før eller siden uansett!

 

Turbomamma har allerede satt opp et ettermiddagstreff- nå fåru se å følge med i svingene her, begynner å bli gammal el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om formen er god så kommer jeg - har fysio kl 10 på Vormsund, så er ikke sikkert.

 

Hvordan finner jeg dere der? Har ikke møtt noen av dere før. Ikke alltid like lett å se sittende mager. Er det bestilt bord?

 

Jeg har blondt langt hår og sort jakke og lilla skjerf, regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at vi er tre, muligens fire stykker med mindre noen flere melder interesse i kveld.

Vi skal holde utkikk etter deg. Er ikke bestilt bord, meg bekjent. Første gang jeg var med på et treff, var det ikke så vanskelig å finne de andre for vi så vel like spørrende ut alle sammen. Har ikke bestemt outfit ennå, men tror kanskje det blir en lilla kjole eller lilla skjorte. Kan i alle fall gjøre det for din skyld:)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg kommer også, så sant jeg finner frem... Er ikke kjent i Lillestrøm i det hele tatt. Lette etter dere når vi skulle møtes på Sommerhaven... ;o) Fant dere ikke. Og forsto senere at det ikke var så rart:)

 

Jeg er 34 år. Termin i mai. Venter nr. 3. Bor i Enebakk.

 

Da ses vi!!! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei,

 

Da skal jeg prøve å ta turen og :)

Er 27 år og bosatt i Nannestad. Gravid for første gang med termin 26 feb.

Satser på jeg klarer å finne dere... :)

 

Ragnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synkronisert mobbing?

 

Man kan vel kose seg forrige onsdag selv om det ikke var treff vel!! *ro-ro*

 

Og VET det var satt opp kveldstreff, ville bare påpeke at om man ønsker noe så er det bare å gjøre noe med det:)

 

øh...ikke fått med meg at torvet er stengt jeg, men så har jeg heller ikke tassa forbi der siden den gang da.

 

men NÅ kan dere sitte å kose dere:) (om det virkelig lar seg gjøre uten meg)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da vi tasset forbi der forrige gang vi så det var stengt da ;o) Det var veldig hyggelig, 7 stk med kul på magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg telte åtte, er jeg heeeeeelt på jordet?

 

jeg

Helverine

Gravid første gang

Monevj

liera

Athravil

*venterspent*

og en til, hvilken var det, husker ikke navn og vet ikke nick. Men hadde en gutt fra før og ventet en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et hyggelig treff. Veldig artig å hilse på dere, selv om jeg ikke fikk pratet med alle før det ble litt oppbrudd.

 

Jeg endte forøvrig opp med en mykbag i farge lysblå fra Babyshop, med 200kr avslag på salgspris:D Førpris 1300, jeg betalte 500! Heldigvis ikke helt babygutteblå, så blir det jente går det greit. Tror den matcher min marineblå og sølv sportsvogn ganske bra.

 

Kanskje greit at ikke flere ble med dit, eller fører det til at det blir shoppetur neste gang? *lol*

 

Gleder meg til neste treff:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...