Gå til innhold

Skinnvotter med ull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt skinnvotter med ullfôr til barn (og til voksne)? Trenger noen skikkelige varme votter både til 6 åringen og 1 åringen nå i kulda! (Bor i Oslo)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvor du får tak i skinnvotter, men et alternativ er tovede ullvotter. De er skikkelig varme og gode, og min etter min erfaring bedre enn vanlige votter.

Storesøster synest ikke det er kult nok med ull, men endret visst mening i dag. Lillesøster nekter å bruke annet enn ull, og er aldri kald på hendene.

Skrevet

Sønnen min vil bare ha tovede ullvotter. Lager de selv så han får plukke ut farger selv. Ikke alltid enig i fargekombinasjonen men så lenge han synes det er kult er det viktigste. Det fine med de vottene er at de er kjempe varme, og selv om de skulle bli bløte holder man seg varm på hendene

Skrevet

Jeg har noen skinnvotter jeg kjøpte i fjor, og da tror jeg det ble innkjøpt i en veskebutikk på Majorstuen... Bogstadveien. Men de har sikkert på Husfliden også?

Ville prøvd veske/skinnforretninger. Husker at de jeg kjøpte var ganske dyre, men de er fine og varme når jeg har kåpe. Ellers bruker jeg tova ullvotter jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...