Gå til innhold

Vil inn hit:)


veca'sbaby

Anbefalte innlegg

Akkurat hatt en SA i uke 4+1, så da håper man at man dukker opp her!! :)

Håper også å se de andre fra Sept klubben som mistet sine inne her igjen, og alle andre nye!! :D Gleder meg til å prøve igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg og vil inn her nå ;) Men eg e nervøs og redd for å bli gravid igjen o :/ Hadde et ganske tøft svangerskap med min datter ( 5 år) og ein SA nå... Hadde alvorleg svangerskapsforgiftning med min datter,og måtte ta hastekeisersnitt i uke 27...

Bør eg gå te legen med ein gang når eg blir gravid da el?

Jobbe på skole med barn med adhd og funksjonshemninger... Ganske tøff jobb... Så eg e livredd for slag i magen osv....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje greit å ha et tett samarbeid med legene når du blir gravid da ja! :)

Skjønner at du er nervøs da.. Husker deg fra Septemberklubben, håpe at du dukker opp her, da!! og jeg vil oooog! Har gått i 2 år uten beskyttelse nå, hatt 2 SA'er, så håper at den skal dukke opp nå. Vi har liksom ikke prøvd sånn veldig tidligere, hatt sex på EL og sånn, men nå prøver vi det:)

Merker veldig godt når jeg har EL, så litt enklere å vite når en kan sette inn klutene og hive seg i halmen:P

 

Lille fosteret er egentlig ganske godt beskyttet inni magen der, hvis du er bekymret for slag og sånn tenkte jeg på.. Den tåler egentlig endel..

Jeg prøver å se på SA'er som bare et tegn på at noe var galt med babyen, for kroppen skiller ut det som ikke er i orden.

 

Så da får man håpe at det dukker opp noen friske raske spirer hos oss alle!! :D

 

Lykke til til oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja trur det e lurt å ha tett oppfølgning av legen når eg blir gravid igjen..¨..sånn at eg kan føle meg trygg :)

Vil helst sleppe å oppleve det eg opplevde med dattera mi... det va rett og slett grusomt sjøl om hu e frisk og rask i dag og feile ingenting....

 

Krysser fingrene for oss alle at me blir i denne klubben nå ;) Masse Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...