Lea Laus Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Sånn pølse? De steker jeg bare i stekepanna, middels varme;)
Gemini77 Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Jeg steker den i godt smør ca 4 min på hver side på relativt høy varme. Så setter jeg ned på lav varme og setter på lokk over stekepannen og lar den simre i 4-5 minutter. Så lar jeg kjøttet hvile på skjærefjølen i minst 5 minutter før jeg skjærer den opp..
Lea Laus Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Bruker olje først og så tilsetter jeg smør må slutten slik at den skal bli gyllen uten at smøret bruner den for mye om du skjønner. Smør brennes så fort.
En_av_hver Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2010 Ja, det sånn pølse;-) Hvor lang tid tar det da? *litt flau over manglende kokkeferdigheter*
En_av_hver Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2010 Ok, tusen takk folkens!! Da blir det deilig middag her i dag:-)
Verbena Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Dette laget jeg 2.juledag: Indrefilet av svin, brunet den godt i stekepanna før jeg la den i ildfastform og satte den i ovnen 125grader i ca 40minutter! Strimlet opp gulrot, rød og gul paprika og rødt eple og fresa i stekepanna. Hadde alt i den ildfasteforma under indrefileten de siste 5minuttene! La det hvile i ca 5minutter før du deler det opp! Server med poteter og saus! Vi har kantarell og shaminjong saus. Også hadde vi brokkoli ved siden av!
En_av_hver Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2010 Og vips er jeg øyeblikelig på vei til butikken for å kjøpe papriksa!!!! Hørtse jo helt nyyydelig ut. Takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå