Gå til innhold

Er ikke så rart det er

Anbefalte innlegg

Skrevet

høyt sykefravær i norge når folk blir hjemme fra jobb fordi bilen ikke starter...

Ser det er maaange som skriver at det ble hjemmedag i dag for bilen starter ikke..

Jeg har ikke bil selv.Må da ta bena fatt+ buss. Ellers finnes det også taxi! Tog også!! Det er sikkert mange som ikke har den muligheten. men nekter for at alle de det gjelder her ikke kan ta buss....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange av dem har vel mulighet til å ta seg en kontordag hjemme eller avspasseringsdag vil jeg tro?

Å skrive at man sykemelder seg (blir hjemme) på FB pga. at bilen ikke starter er vel å skrive sin egen oppsigelse..

Skrevet

Om jeg ikke hadde fått start på bilen så hadde jeg faktisk ikke kommet meg på jobb.

Det er 3 mil å gå, det går ingen buss og nærmeste taxi er, vel, det er det stort sett ingen som vet. Men som oftest i byen (5mil unna) eller på andre siden av fjorden....

Og toget går kun til Sverige

Så jeg kan faktisk skjønne at det fins endel folk som sliter med å komme seg på jobb når bilen streiker :(

Skrevet

Hehe... jeg har tatt buss, 2 busser faktisk med en 4åring og en 6åring for å få de i barnehagen... Også har jeg å 6åringen gått i ca 40minutter tilsammen for å komme oss tur retur helsestasjonen! Ikke noe problem å bevege seg ute i denne kulden, bare man har riktige klær og nok av de. Gutten klaget til å med på at det var for varmt =P

Bor i Trondheim, er 18-20minus her i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...