2smågull Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 høyt sykefravær i norge når folk blir hjemme fra jobb fordi bilen ikke starter... Ser det er maaange som skriver at det ble hjemmedag i dag for bilen starter ikke.. Jeg har ikke bil selv.Må da ta bena fatt+ buss. Ellers finnes det også taxi! Tog også!! Det er sikkert mange som ikke har den muligheten. men nekter for at alle de det gjelder her ikke kan ta buss....
Libido- Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Mange av dem har vel mulighet til å ta seg en kontordag hjemme eller avspasseringsdag vil jeg tro? Å skrive at man sykemelder seg (blir hjemme) på FB pga. at bilen ikke starter er vel å skrive sin egen oppsigelse..
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Om jeg ikke hadde fått start på bilen så hadde jeg faktisk ikke kommet meg på jobb. Det er 3 mil å gå, det går ingen buss og nærmeste taxi er, vel, det er det stort sett ingen som vet. Men som oftest i byen (5mil unna) eller på andre siden av fjorden.... Og toget går kun til Sverige Så jeg kan faktisk skjønne at det fins endel folk som sliter med å komme seg på jobb når bilen streiker
Verbena Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Hehe... jeg har tatt buss, 2 busser faktisk med en 4åring og en 6åring for å få de i barnehagen... Også har jeg å 6åringen gått i ca 40minutter tilsammen for å komme oss tur retur helsestasjonen! Ikke noe problem å bevege seg ute i denne kulden, bare man har riktige klær og nok av de. Gutten klaget til å med på at det var for varmt =P Bor i Trondheim, er 18-20minus her i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå