Gå til innhold

Mammaklær!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å kjøpe mammaklær? Er selv 13+3 og må ut på handel i dag, kan kun gå i store tihgts og tunika.PAsser ikke buksene mine lengre! Har lant på meg en del da! 4 kg! Men synes det er litt skummelt å handle mammaklær så tidlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Komfortable klær er "alfa omega" og om du synes at du trenger mamma-klær nå så kjøper du mamma-klær:)

 

Skrevet

Jeg var nødt til å kjøpe min første mammabukse igår, er bare 12+3 men har lagt på meg 6 kilo!! (julebesøk sin feil)

Skal si det var deilig ihvertfall, slapp magen helt ut og det virket som jeg pustet på en helt ny måte. Fantastisk!

Skrevet

Er i 13+6, og måtte tusle av sted å kjøpe mammaklær i går. Har gått i tights siste 1, 5 mnd. Har lagt på meg 3 kg, og fått stor mage allerede. Benyttet anledningen til å kjøpe mammaklær på salg, og fikk mye fint til sommeren i tillegg til et par bukser. Kjøpte også et par tights i en størrelse større en vanlig. Dette funket fint, litt slække, men får strikken godt over magen i allefall. Så, løp og kjøp! Om du ikke trnger alt med en gang, kan du gjøre gode kjøp for tiden fremover nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...