Gå til innhold

MA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du!

 

Det tror jeg, men en lege kan sjekke HCG nivået og om det ligger innenfor det som er normalt. Men MA er ikke vanlige... Har du noen spesiell grunn til å tro det eller er du kun som alle oss andre som konstant bekymrer oss (og 99% av gangene uten grunn)...

 

Se forresten her:

http://www.helsenett.no/index.php?option=com_fireboard&Itemid=389&func=view&catid=19&id=25098&a=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar..Jeg er nok en av de som stadig bekymrer seg.. Stikker inn til legen med en urinprøve i morra.. Du sier at MA ikke er vanlig, men jeg synes det står i annenhver linje her inne at folk har hatt en ma jeg.. Jeg har ikke peiling altså, men jeg syntes og jeg har lest et sted at ma ikke er vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

 

en ma slår ut på en test ja, den slår også ut på blodprøve, altså at man er gravid.. jeg opplevde dette i sommer..

kom til ul i uke 7 og forsteret var en del mindre enn det det skulle være, så hun trodde det var dødt, men ville gi det en sjanse så jeg skulle tilbake i uke 9. eneste jeg merket var at jeg hadde en litt rosafarget utflod, ellers ingenting.

 

jeg tror sjøl jeg hadde en sa siden alt kom ut i uke 10, men gyn mener jeg har hatt en ma siden det tok så lang tid før alt kom ut, egentlig betyr det lite for meg om det var en ma eller sa...

 

jeg tok blodprøver jevnlig og hcg nivået steg fint i begynnelsen, men i slutten så steg det treigere, var inne på en side og fikk regna ut nivået, og da visste jeg med sikkerhet at fosteret var dødt...

 

håper virkelig du slipper å oppleve det jeg opplevde der, vi ble gravide med ivf og hadde mye hormonstøtte, noe som gjør at jeg tenker at dårligere egg som kanskje aldri hadde festet seg, festet seg men gikk til grunne...

 

masse lykke til, det er størst sannsynlighet for at det går bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...