ღhælgelainnღ Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Noen som fikk med seg serien Cougar Town i går? Jeg satt og så på den og midt inni en scene, hørte jeg en knallfin låt som ble spilt i bakgrunnen. Det var da jentene dro på et diskotek at den låta ble spilt. Tenkte kanskje noen av dere fikk med dere dette og husker hvilken låt jeg sikter til? Hvis ikke, hvor kan man eventuelt finne ut av det?
Verbena Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 True Music, "Feeling I'm Falling" Grayson's Restaurant, Jules gets drinks from Grayson at the bar. Karen Deberg, "Today" Bar source, Jules limps around at Grayson's, meets Laurie & Nezzie there. Karen Deberg, "Tell Me" Bar source, Jules limps around at Grayson's, meets Laurie & Nezzie there. Sangene fra episode 2, søk de opp på spotify e.l. for å høre hvilken det var du tenkte på! De spilte også Beyonce, "Single Ladies" og Phoenix, "Lisztomania" i den episoden!
Gjest sug lut Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Den serien er det første bra Courtney Cox har gjort siden Friends.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå