Gå til innhold

Jeg skal anmelde Europris for diskriminering.

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Det kan umulig være i forhold til norsk lov at termodressen med plass til meg antyder at jeg burde vært 1,95 høy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke deg det er noe feil med, men dressen!

-31 her nå.

Gjest sug lut
Skrevet

Vi har sytten grader og vind. Iflg Yr er følt temperatur -23. Ifølge meg er følt temperatur for den som henter ved uten votter -64.

Jadajada, jeg veit at den som henter ved uten votter dum. Men det er mest fordi den er lat. Lat, dum og vanskapt, kan det bli bedre?

Skrevet

Tja da er du snart som folk flest? Bare du ikke stemmer FrP så. Da skiller jeg meg fra deg.

Skrevet

jeg har sakt det før og sier det igjen XXL er tingen :)

min stormbergdress holder meg fremdeles varm og det bare med ullundertøy under. på tross av dette været. og ikke var den spesielt dyr heller

Gjest sug lut
Skrevet

Sikkert sant men kosta den 279 (som utsolgte Coop sin) eller 350 (som jeg tror Europris skulle ha)?

Gjest sug lut
Skrevet

Lat og dum og vanskapt men dog med gangsynet i behold...

Skrevet

nei, jeg tror jakke og bukse kostet 800 kr. men det er verd det! husk at du ikke skal vokse mer, så du kan ha den resten av livet :D

Gjest Siklerotte
Skrevet

Kanskje ikke vokse mer, nei - i høyde, men så var det jo den andre retningen. Dessuten skal jeg faktisk på XXL snart, for der har de jo enormt mange boblebukser. Dress? Nei, jobber jo ikke i barnehage heller da.

Gjest sug lut
Skrevet

Men jeg skal ikke ha jakke og bukse, jeg skal ha barnehagedress til meg (scooterdress, varmedress, termodress eller hva man kaller det). Jeg skal kjøre kjelke og grave snøhuler uten å få snø inn under jakka, uten sprekker som blir kalde, og uten å kjenne meg som ei stappa pølse (som jeg gjør i snøbuksa jeg har nå, og som nå har gjort det utilgivelige å lage fransk åpning fra rompa og rundt).

Gjest sug lut
Skrevet

Du er garantert så nett at du nesten passer inn i ordentlig barnehagedress, Siklerotte, i motsetning til meg som har Jabba the Hutt-fasong.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nåja, kanskje før - men skal love deg at høsten og julen har satt sine spor.

Hvorfor kan du ikke kjøpe boblebukse med seler da? Kommer jo ingen sne inn. Ikke kjøp den blå dressen med flaggermusvinger da, den har jeg faktisk prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...