Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 I romjulen ble jeg syk med influensa og ble sengeliggende en uke, og gjort iNGENTING etter det.. Har blitt sååå slapp og orker ingenting, orker ikke å gå ut fordi det er så kaldt og min mann gjør alt her i huset, føler meg litt deprimert.. Nå de siste dagene har jeg begynnt få føle meg svimmel, kvalm osv.. Lurer på om det kommer av at jeg har vært så giddlaus??? Spist lite også
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Kanskje ikke så rart at du er svimel og kvalm om du ikke spiser nok. Få i deg mat og kom deg ut i frisk luft. Det hjelper!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 er nok en ond sirkel du har havnet i... prøv gradvis å få gjort litt og få i deg nok væske så skal du se at du kommer deg på bena snart igjen. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Prøver, mistet en veldig god venninne i julen så har vært veldig nedfor... Jeg merker jeg blir veldig lett svimmel når jeg reiser meg opp, blir kvalm også.. gråter ikke bare ligger her og føler meg helt "tom"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå