LilleFrøkenL Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Jeg er 38 uker på vei,og di 2 siste dagene har gutten i magen vært så rolig..han pleier alltid være ganske aktiv,med mange vonde spark..men di to siste dagene har jeg nesten ikke merket han! Jeg kjenner av å til at det beveger seg,og at han hikker,men ikke på langt nær så mye som for noen dager siden..bør jeg kontakte føden?
Tremo Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Det er sikkert helt fint, men om du er urolig for babyen din, så ring føden og spør dem. Det er derfor de er der:)
T+H+T Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Er 38 uker jeg og det samme er med meg.Var på ultralyd i går .for å se hvordan hu lå.Alt var fint.Er mer glide bevegelser nå.Noen beveget seg slik i slutten sa mi jordmord.Men er du urolig så ring føden.
Elis84 Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Jeg fikk også ultralyd igår pga at han var så rolig under registrering mens jeg hadde akupunktur. Han har vært veldig rolig de siste dagene. Men alt var fint! Fikk også beskjed om at det var normalt at bevegelsene ble mye roligere på slutten. Men kjenne de, det skal vi. Så ring føden hvis du er itvil!
<3 girls <3 Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 er du urolig så sjekk det..bedre føre var!! men babyen skal ikkje endre bevegelse på dagen så er det plutseli så villa vertfall eg sjekket det.
lykkeligmor til to<3 Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Jeg ville også ha ringt føden og fått det sjekket bare for sikkerhets skyld:O) Mest sannsynlig er alt bare bra med gullet ditt, men jordmødre generelt sier vel at hvis en har følelsen av lite liv i magen skal en ta det på alvor, bedre en gang for mye! lykke til:O)
LilleFrøkenL Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2010 Tusen takk for svar=) Jeg ringte føden,og fikk komme inn til sjekk nå siden jeg var litt urolig! De sa det var normalt å kjenne litt mindre bevegelse nå i slutten,men fikk komme inn for en sjekk for å roe meg ned! Så da reiser jeg inn og sjekker om alt er bra!
lykkeligmor til to<3 Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Så bra at du fikk komme inn:O) Hvordan gikk det?
LilleFrøkenL Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2010 Det gikk bra! Alt var fint med lillemann! Ble undersøkt og hadde 2 cm åpning,så håper ting skjer snart=) Tusen takk for svar på innlegge=)
lykkeligmor til to<3 Skrevet 7. januar 2010 #10 Skrevet 7. januar 2010 Godt å høre:O) Uansett bra at du fikk det sjekket, så får du slappet av og hvilt deg mest mulig nå uten å være redd! Spennende tider!!!))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå