Gå til innhold

noen som har peiling på epilator?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å kjøpe meg epilator, men lurer på om det funker??

årker ikke å bruke penger på noe som ikke funker liksom:)

å om dere har noen å anbefale i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Epilator funker det, men det er ingen smertefri fornøyelse! ;) Epilatoren drar jo ut håret med rota, så det sier seg jo selv at det ikke er så veldig godt. Men fordelen er jo at etter å ha brukt epilator en periode, så blir hårveksten betraktelig mindre, og hårene blir tynnere og færre (i hvert fall av min erfaring), så etter å ha brukt epilator i 2 år, shaver jeg bare leggene 1 gang i mnd og da er det ikke mye å ta av da heller.

Skrevet

Joda, det funker. Men det er så vondt de første gangene (eller hvis det er lenge siden sist) at jeg ikke orker å ta den frem igjen. Min er sikkert 7-8 år gammel...

En venninne kjøpte akkurat, var i butikken og byttet etter en liten stund, fordi hun ikke var fornøyd med den første. Tror bare du må prøve og feile, det er jo litt smak og behag.

MEN, hold ut de to-tre første rundene, og bruk den jevnlig, så blir det mindre vondt etterhvert:)

Skrevet

Funker ja, men det kan fort ta lang tid å få tatt alle hårene (særlig om du har enkelte litt korte) og det er vondt. Husker at hun i kassa der jeg kjøpte den anbefalte 2 glass rødvin først:D Etter noen gangers bruk blir det mer som en irriterende kløe. Tror ikke det ene merket er så mye bedre enn det andre, men jeg bruker i hvertfall en av merket phillips og den har fungert i mange år.

Skrevet

Kansje litt bedøvelseskrem først hjelper?

Skrevet

oki, hørte ei venninne som sa at hun holdt på over en halvtime for å få leggene helt glatt.. tar det så lang tid?

Skrevet

Det er både vondere og tar lengre tid enn å føde, så jeg ga vekk min til en ikke-så-god venninne, hehe.

Skrevet

Hei.

Jeg fikk brauns silk-epil til jul.

Gruet meg veldig til å prøve den, men syns smertene folk har beskrevet er veldig overdrevne. Jeg sammenligner det med bittesmå elektriske støt. Det tok ikke så veldig lang tid å få ferdig en legg heller, men man kan gjerne ta det litt etappevis i starten. Har brukt den på legger, lår og litt bikinilinje, men der har jeg ikke full oversikt lengre (uke 30) så venter med det prosjektet til etter fødsel.

Det jeg har lest at folk råder til, er å skrubbe huden godt før epilering for å unngå inngrodde hår. Venter nå på at mine skal vokse ut for å se om dette har gått bra.

Så langt vil jeg absolutt anbefale den jeg har selv om den ikke er av de billigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...