Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Trodde det var et tullenavn, som noen hadde funnet opp på kødd her inne.. Men i dag traff jeg en dame med sønnen Chrisander.... Her om dagen møtte jeg forresten en nyfødt Thaniel...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Jeg kjenner en gutt som heter det, så det er et navn, ja:) Ikke min gutt, da. Min heter Kristoffer;) Tror Chrisander er en blanding av Kristoffer og alexander, eller noe.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 off,jeg synes virkelig folk bør slutte med disse hjemme snikkra navnene sine....hvor skal dette ende...forstår ikke at så mange på død å liv skal ha så ekstremt merkelige å spesielle navn(som ingen andre liker,for da hadde jo flere hatt disse "navnene")
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Trur det er/var(?) en Chrisander i barnehagen vår. Selv har jeg en Christoffer og en Sander =)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 det burde ikke være et navn iallefall, hehe. Chrisander, Carosander.. Hva skjer? Datteren min har og et spesielt navn, men ikke på langt nær så spesielle som disse. Det er iallefall ordentlig navn og ikke noe jeg har diktet opp helt selv:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Chrisander Opprinnelse gresk Betydning Sammensatt av Christian 'kristen' og Anders, 'mann, mandig' Statistikk Det er 75 menn som har Chrisander som første fornavn. Det er 64 menn som har Chrisander som eneste fornavn. [ Statistikk: SSB ] Ja, det er et navn, Opprinnelse fra Hellas, og ikke Bim.. Selv om det mest sannsynlig høres kanskje litt annerledes ut på gresk, enn norsk.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Carosander derimot, er et "Nylaget" navn, mulig fra BIM? Carosander Opprinnelse nylaget Betydning 'kjær forsvarer' forløpig bare registrert en i Norge , en gutt født i 2007, men navnet fins også på spansk Beslektede navn Caro Aleksander Antall (2004) 1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Typen til den jenta her heter Chrisander. Hun er 17, så han er vel rundt det han og tipper jeg. http://iselinvictoriia.blogg.no/
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 Alle navn har blitt laget en gang. Vi venner oss nok til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå