Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 gutten min skal operere ned en testikkel neste fredag og jeg kjenner gruer meg sånn. knyter seg skikkelig i magen allerede. det jeg gruer mest til er vel at han skal under narkose. noen som har erfaringer med dette? tenker rare tanker som enn om de ikke greier vekke han ijenn osv
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Mine har hatt narkose, og det går fint. De får så lite de der at de våkner ganske fort etterpå.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Min hadde narkose da hun var 3 år. det gikk veldig bra, men jeg syntes det var ganske fælt å se henne ligge der bevisstløs på oppvåkning, så liten og sårbar. Det kom en tåre eller to da, delv og det ikke var noe å gråte over i det hele tatt, bare et enkelt inngrep som hjalp henne utrilig mye etterpå.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 ja d går nok bra...men gruer likevel:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Husk det at under operasjonen, så sitter det en anestesisykepleier som har som oppgave å følge hjerte og pust til pasienten:) Kun dette her som er jobben:) Jeg har barn som har hatt narkose, jeg har selv hatt narkose, og jeg har vært med og sett på en del ulike operasjoner som har foregått i narkose. Aldri sett noe som minner om problemer:)
Caity<3 Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 sønnen min fikk narkose da han var 4 mnd gammel... den narkosen de legges i er så lett at de våkner ganske så fort etterpå, og husk, det er spesialister og barneleger tilstede. Det går så fint så! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå