Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Dater en kjekk, vellykket mann med penger og utseende, perfekt på alle måter.. MEN...... Når han sender sms, skriver han som en fjortis!!?! Helt sjokkert jeg.. Er dette vanlig???! At menn på 33 skriver som fjortiser??
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Kommer helt an på hva du mener med å skrive som en fjortis det. Det såkalte sms-språket er veldig innarbeidet hos mange, selv om de er voksne og vellykkede. trenger ikke nødvendigvis bety så mye, selv om det er irriterende å lese:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Skriver han koz, med z, håper jeg du dumper han:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Jaa sms språk.. sender mld i ett sett og skriver på "ekte" sms språk, med forkortelse, utydlig osv.. SÅÅÅ irriterende...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 han skriver faktisk Koz... b.la *Oppgitt*
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 ja så da mener du fyren ikke er verdt å samle på? herligfred asså.. form han heller som du vil ha han når dere er blitt sammen..ikke heng deg opp i småting for da er det du som ikke er han verdig!!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Hehe... morsomt:) Neida, men du kan jo kanskje småmobbe litt om at meldingene hans ikke samsvarer så godt med den han er som person? Ta det i en spøkefull tone, og se om han retter litt på det.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Kom med eksempler på sms-språk han bruker da???
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 hehe husker han kommenterte på måten jeg skrev på på andre date, at jeg skrev så "fiiiint" hehe, tror han selv vet det.. Han skriver meldingene veldig fort osv så tror det er en vanesak, litt fjortis da men på en måte litt søtt.. Men når jeg leser meldingene kan jeg ikke se for meg at det er han elegante fine mannen som går stadig i dress som skriver disse meldingene... Må bare le!! + er han en ekte sms-oman..
The Bad Gal Skrevet 7. januar 2010 #10 Skrevet 7. januar 2010 Hva jobber han med da? Tenker på at om han er mer profesjonell i andre sammenhenger, som i jobben og sosiale settinger, så spiller det vel ingen trille om han er en dust på sms, dere kan jo bare ringes istedet.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #11 Skrevet 7. januar 2010 Oki han skriver på engelsk, siden han er engelsk ( jeg bor selv i england ).... Så han skriver feks. "Canny b me babe, i luked in2 it, becoz i need 2 luk b4 xxxx" bare eksempel... Om noen forstod det hahah..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #12 Skrevet 7. januar 2010 Han driver eget eiendomsfirma, selger eiendom, leier ut osv, kjøper selger osv ..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #13 Skrevet 7. januar 2010 men er det ikke mer vanlig i england å skrive slik? jeg trodde det.
The Bad Gal Skrevet 7. januar 2010 #14 Skrevet 7. januar 2010 Da er det nok bare sms-språket som suger da, hehe. Du må nok bare holde ut med det, eller si at du har misa mobilen. Fatter ikke en dritt av sånne sms-språk greier, jeg henger med på: ik, lol og jg, men der stopper det. Kjenner ingen i tredveårene som skriver sånn fjortis-aktig, men kulturen i england er kanskje annerledes enn her i lille Norge.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #15 Skrevet 7. januar 2010 jo sikkert, men blir litt for mye avogtil synes jeg hah..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #16 Skrevet 7. januar 2010 Hvordan kan han skrive "Koz" når han skriver på engelsk? At han skriver ord med z i er jo helt naturlig på engelsk sms-språk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå