Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hvis jeg skal inn for å sjekke skatteoppgjør m.m. på altinn, har jeg registrert meg et eller annet sted så jeg får engangskode på sms når jeg trenger det. Var sikker på at dette var MinId, og gjaldt alle tilsvarende nettsider, men jeg kommer ikke inn på min side på nav.no. Så da må jeg bare bestille et brev og vente, eller finnes det tilsvarende sms-tjeneste der?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 http://www.noreg.no/ Synes å huske en kan få engangskode pr sms ja - men du må ha det lille papiret med engangskoder.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Takk for link, får prøve å se om jeg kan finne ut av det der. Kan godt bestille det arket med koder en gang, men det er irriterende når man trenger innlogging kanskje to ganger i året, å måtte vente flere dager på koder (eller være flinkere til å ta vare på koder... hehe...)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Jeg roter bort alt, men det lille kodekortet har jeg gjemt en veldig lur plass, og har faktisk hatt det i 2 år nå! Du får det nok til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå