Gå til innhold

Hva er vitsen med 1644 venner på facebook..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt meningsløst spør du meg. En venninne har 1644 venner og spør meg flere ganger i uka hvor mange venner jeg har.. Sånn at hun kan si "da har jeg 1400-og-noe fler enn deg!" Nei hun er ikke 13 år hun er 29...

Jeg har 123 "venner" og kunne med fordel fjerna to tredjedeler av dem, for flesteparten er ikke mine venner i det hele tatt... jeg regner kanskje 20 av dem som venner(inkl familie!)..

Så hvordan kan man ha 1644 venner?? Legger man da til alle man noensinne har veksla et ord med gjennom hele sitt liv..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker heller; Hva er vitsen med hele FB??

Skrevet

Venninna di høres teit ut.

Skrevet

Jeg har 20 på vennelista mi, inkludert samboern+ mine to døtre. I tillegg har jeg noen gamle venner som jeg bor langt unna nå. Samle på venner gidder jeg ikke, har ikke etternavnet mitt der engang, så jeg blir ikke oppsøkt av andre enn de som har funnet meg på mine venners liste. I tillegg er profilen min rimelig lukket, så det eneste som kommer opp er profilbilde og info om at jeg er i et forhold:) Ikke mye spennede for ukjente da...

Skrevet

Selv om jeg har 1644 venner på fb, så trenger du ikke slenge drit om meg her.......

Skrevet

hahaha :D

jeg ler meg i hjel.

jeg har også et par sånne "venner" på fb'en min.

men det er jo ikke annet en ren underholdning at noen henger i gjen på ungsomskolen.

-derfor har jeg også et pat venner der fra ungdomskolen ^^

jeg har 102 "venner"... de fleste hilser jeg ikke på om jeg møter de på gata. jeg godtar venneforespøsler på de jeg føler jeg ikke kan avvise.

Skrevet

de med over 200 "venner" er vennesamlere.

de har en trang til å vise alle at "jeg er noen"...

mens alle de andre synes det er helteit..

-dette skulle ha stått i wikipedia!

Skrevet

Har det litt motsatt, jeg. Har ei som har mindre venner enn meg, som stadig vekk spør og graver om jeg kjenner alle mine. Og hvorfor jeg har så mange.

Jeg har mindre enn 150, og hun har langt under 100.

Hun mener jeg har for mange! Mener jeg neppe kjenner alle jeg har.

Hehe

Skrevet

En kompis jobber som lysmann, han har over 1200 på vennelista si pga jobb. Ser ikke noe rart med det.

Skrevet

Jeg har bare nærmeste familie og venner jeg. Ser ikke vitsen med at folk jeg ikke har kontakten med lengre skal holde seg oppdatert om mitt liv. Mange som legger til folk som de vet hva heter, men aldri har utvekslet et ord med. Teit spør du meg.

Gjest Morn du
Skrevet

En jeg kjenner, har rundt 1000 "venner" på FB. Maange av de har han aldri sett, men han trenger de pga MafiaWars(eller noe sånt).

Selvfølgelig er det en del som legger til folk de ikke har sett på 30 år, men det finnes andre eksmpler og...

Skrevet

Det er faktisk aldri noen som har spurt hvor mange venner jeg har på min side men det har kanskje med alder å gjøre?

Skrevet

La nå folk få ha hvor mange venner de vil på FB da. Med mindre du er sjalu da, HI?

Skrevet

Jeg vet om en person som la til usannsynlig mange "venner". Kreti og pleti av ukjente mennesker fra sør til nord, utland og innland.

Plutselig lanserte personen et firma på siden sin, hvor personen kan tjene seg søkkrik på et produkt!

Smart!

Skrevet

Spør venninna di, hun forteller sikkert velvillig. Har en bekjent som har 2500 "venner" han er sikkert stolt.

Selv har jeg 60 venner på fb. Var venneløs mesteparten av mitt unge liv og få som er naturlig å legge til pga det. Har fått få henvendelser. Litt trist i grunn. Men har venner irl og det er viktigst for meg.

Skrevet

Jeg har rett over 300 "venner" på fb, 324 eller noe sånn. De fleste kjenner jeg godt. Det er vel 20 som er familie, 10 som er min nrmeste vennekrets med sine 10 kjærester, så mannens venner som også er mine venner 8 med koner, folk fra universiteter, folk fra folkehøyskolen, naboer. Mine venner er folk jeg har hatt god kontakt med, og ja noen helt fra jeg var liten. Utrolig koslig å få kontakt igjen med de man snakker sjeldent med.

Jeg kjenner ingen som sammenlikner venner på fb, ser ikke helt poenget med det. Er ikke det viktigste at men kan holde kontakten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...