Gå til innhold

Tror dere dette er farlig/noe å bekymre seg for....????

Anbefalte innlegg

Skrevet

De driver og river og skal bygge nytt bygg på nabotomten for bygården der jeg jobber.

Vi har i dag fått nabovarsel om at det kan blir mye støy, og at det blir vibrasjoner og at huset kan riste litt!

Tror dere det er farlig for den lille i magen min?

Ble plutselig bekymret jeg nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke tenkt på en gang. Bortsett fra at det kan bli mye bråk som forstyrrer søvnen hvis du er så heldig å få sove på formiddagen;)

Et hus kan da umulig riste så så mye, man kan jo trene, kjøre bil og alt mulig annet som gravid.

Skrevet

Å, så nå at du JOBBER der, ikke BOR, regner med du ikke sover i arb.tiden ;)

Skrevet

hei

jeg vil nok være ganske sikker på at det ikke er farlig for barnet. Det vil jo ikke bli noe mer vibrasjon for barnet i magen enn om du hadde tatt deg en joggetur eller, eehhh, kremt... hatt sex;P Det er jo enda mer "vibrasjon" for babyen, og det er jo greit, hihi

tror du skal puste helt ut, eneste er jo at det er fryktelig irriterende for deg da, gruff, hater når det er slikt arbeid. Sist jeg var gravid drev de og sprengte rett der jeg bor og jeg var sykmeldt og ville sove lenge. Trygt å si at det ikke gikk....

Skrevet

Tusen takk for svar begge to.

Dere har nok rett! Det er mange andre ting som sikkert er værre, men som vi ikke tenker over at vi gjør engang.

Jeg begynner visst å bli litt hysterisk!

:-)

Men slitsom skal det sikkert bli.... med støy og bråk rundt meg hele dagen på jobb....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...