Gå til innhold

Mensmurringer med cerazette


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hei!

 

Jeg går på cerasette p-pille og har gjort det siden fødselen av. Amma i 3 mnd og har gått på dem i 4 mnd nå uten å amma (7mnd tilsammen)

 

Jeg har enda ikke fått mensen tilbake, men murrer masse i magen som om den skulle komme, men den kommer kanskje ikke når jeg går på disse pillene? Jeg har aldri hatt blødninger med pillene?

 

Noen som har fått mensen etter fødsel mens de har gått på cerasette?

 

takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange har blitt gravide på disse pillene, så du bør kanskje ta en test?

Skrevet

wæææ... har mange blitt gravide av de pillene? Tror ikke jeg er gravid, for han kommer sjelden inni meg (hehe)...

Skrevet

Ikke AV men PÅ pillene... HAHAHA

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...