Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Hei! Jeg går på cerasette p-pille og har gjort det siden fødselen av. Amma i 3 mnd og har gått på dem i 4 mnd nå uten å amma (7mnd tilsammen) Jeg har enda ikke fått mensen tilbake, men murrer masse i magen som om den skulle komme, men den kommer kanskje ikke når jeg går på disse pillene? Jeg har aldri hatt blødninger med pillene? Noen som har fått mensen etter fødsel mens de har gått på cerasette? takk
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Mange har blitt gravide på disse pillene, så du bør kanskje ta en test?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 wæææ... har mange blitt gravide av de pillene? Tror ikke jeg er gravid, for han kommer sjelden inni meg (hehe)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå