Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 sendte venneforespørsel til 15 stk.... har fått ja fra 11 av dem... og fått venneforespørsl av 3 stk utenom, så nå har jeg 14 venner på lista mi... Det var da lite? Bør jeg "ta et hint"? :-(
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Hei! Jeg er ikke på FB - har aldri vært det... Men tenker utifra det du skriver om at du har 14 venner på lista di, etter 1 dag, høres jo kjempebra ut :=) Lykke til videre med FB tilværelsen. Klem
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 javel.... 4 stk som ikke har svart siden igår? jeg vet ikke hva som er vanlig i din vennekrets, men det er få jeg kjenner som sitter på nett døgnet rundt
flypapir Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Jeg synes det høres masse ut jeg da... Ikke alle logger seg på hver dag, og man ser jo ikke automatisk at det er kommet noen "nye" kjente dit.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Det er jo veldig mye da. Du må ha venner som er rimelig avhengige av FB og bruker det mye siden du får så kjapt svar på forespørsel og flere andre har rukket å oppdage at du er registrert allerede og har bedt deg bli venn til og med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå