Gå til innhold

Blødninger og hormonspiral?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt spiralen i over 1,5 år, men de siste månedene har jeg begynt å blø, i alt fra 1 uke til 3 uker av gangen.. Har også nesten konstante "menssmerter"... Var hos legen i dag og tok prøver, får ikke svar før om noen uker, men ville bare høre om andre hadde noen erfaringer?

 

Blir jo livredd for kreft, men legen nevnte bare at det kunne se litt betent ut, og ingen tegn til forandringer som man forbinder med kreft..

Huff, får så utrolig angst likevel jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...