Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Har hatt spiralen i over 1,5 år, men de siste månedene har jeg begynt å blø, i alt fra 1 uke til 3 uker av gangen.. Har også nesten konstante "menssmerter"... Var hos legen i dag og tok prøver, får ikke svar før om noen uker, men ville bare høre om andre hadde noen erfaringer? Blir jo livredd for kreft, men legen nevnte bare at det kunne se litt betent ut, og ingen tegn til forandringer som man forbinder med kreft.. Huff, får så utrolig angst likevel jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå