ღMorgenSolღ Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 I natt har jeg knapt sovet pga enormt mye sammentrekninger!!!!!! Så den må ha virket litt ja, har vakna flere ganger med en steinhard mage. =/
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Jøss, så kjekt. Har drukket bringebærblad-te i flere uker og ikke merket de store forandringene, men har nå litt trua for det jeg da. Drakk det sist gang og hadde en rask fødsel med et klipp. Så skal følge samme oppskriften.
ღMorgenSolღ Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 Ja, det kan jo alltids være tilfeldig også. Men siden det begynte å komme mye oftere etter jeg begynte på teen så tror jeg det er den som er med på det
Wishes* Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Spennende! Ut på kjøkkenet for å koke te her ja!!! :-)
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Jeg begynte også mef bringebærbladteen og sov knapt på to netter pga sterke kynnere! Drakk vel to- tre store kopper daglig... har kutta ned til en kopp daglig nå, er aaaltfor tidlig for meg å få satt noe som helst i gang enda! Så blir det kapsler når det nærmer seg termin.
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 da forsvinner jeg ut på kjøkkenet og lager meg en stoooor kopp!! så blir det te resten av kvelden!!!!
Msk87 Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 hvor lang tid før termin begynner dere med dette da? Eller er det bare på overtid?
babyjenta21 venter nr 3 Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 hvor får man kjøpt dette å hvor mye koster det?
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 jeg begynte med det i uke 37, men kjente da ingenting. i dag er jeg 2 dager over tiden og har drukket 2 kopper og fått en god del kraftige kynnere (men ikke vonde...) så da regner jeg med jeg er moden og den da hjelper litt til... jeg kjøpte min på helsekost, det er sånn løsvekt i pose, kostet vel rundt 80 kr for en pose, men er ganske mye oppi da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå