Gå til innhold

Juletrefest for bhg barna-


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her organiserer foreldreutvalget juletrefest for bhg barna.

Inngang 40;

Pølser 10;

Saft 5;

Kaffe 5;

Kaker er gratis fordi det er rester familiene tar med.

Samt loddsalg og premiene er sponset av en del foreldre.

 

Gratis lokale.

 

Hva syns dere, er dette dyrt?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg om det skal dekke arrangementet.

Hvis det skal samles inn penger til noe synes jeg det er greit, men da må det opplyses om. Hvorfor skal f.eks saft koste 5 kr? Og hva betaler de 40 kr for?

Skrevet

Hos oss koster det 80 for voksne og 40 for barn. Da får vi pølser, kaffer og kaker og ungene får godtepose av julenissen. Kakene tas med av foreldre og premier til loddsalg sponses av foreldre. Så totalt sett blir det vel ca som hos dere tenker jeg? (Litt avhengig av hvor mye man spiser/drikker)

 

syns det er helt greit, overskuddet går jo til ting i barnehagen.

Skrevet

Vi betaler 20 kroner hver. Har med kaker og kaffe. Barna får saft og godteposer. Så jeg syns det var svindyrt! Og vi har ikke med kakerester, men ordentlig gode kaker. :)

Skrevet

Var på juletrefest i romjula. Betalte 120 i inngangspenger. Det var til to voksne og 2 barn. Og da fikk vi: Kaffi, kakao, pepperkaker, brus, så mye snitter og julebrød vi klarte å spise, godtepose fra julenissen, underholdning, konkurranser med premier og rester med oss hjem etterpå...

 

Så jeg syns det var litt dyrt :P

Skrevet

Vet ikke hvordan de fastsetter prisen på saft, kaffe og pølser. Mulig det er litt bingo fastsetting.

Hva de 40; i inngang skal dekke vet jeg heller ikke. Det samles kun inn til kassen i bhg.

Men de pleier å ha et bra oveskudd da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...