Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne ha stappet innpå med godis og sjokolade hele dagen... Håper det bare er litt abstinenser fra jula...;)

MÅ bare skjerpe meg nå... stakkars baby i magen som får så mye sukker...

Flere som har det slik...?? Forrige gang var jeg ikke sånn i det hele tatt, da var jeg sunnere enn jeg noensinne har vært gjennom hele svangerskapet... uff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

2 dager over termin her, har spist så utrolig mye godis hele svangerskapet... men nå på slutten er jeg dritta lei av det, he he!!

Skrevet

signerer her:(kan hjelpe med litt te, og oppkutta grønnsaker, frukt med youghurt. Men sjokoladen er såååå myyyye bedre:(

Skrevet

Her også. Med førstemann smakte ikke sjokolade godt (da skjønte jeg at jeg måtte være gravid), men denne gangen smaker det helt fortreffelig. Det gjør også gelegodteri (som jeg vanligvis ikke liker) og alt annet søtt. Potetgull klarer jeg ikke spise noe særlig av, det blir for salt for meg nå.

Skrevet

Uff, alt for masse søtt her også. Nå prøver jeg alt for å kutte ned etter julefråtsingen, så nå spiser jeg kilovis med klementiner i stedet, det er jo i det minste sunnere med naturlig fruktsukker enn sukrose... Men det er utrolig vanskelig å holde seg unna sjokolade og annet nammenam. Får utrolig dårlig samvittighet, men kan anbefale å drikke en slurk sitron fra flaske(!), for det letter på sukkersuget, og er jo bare sunt. Enda godt det ikke er så lenge til junior kommer ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...