Gå til innhold

Lugg eller ikke lugg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har halvlangt mørkt hår med fall, vurderer å klippe lugg...Hva synes dere er finest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal myye til at lugg er fint spør du meg!

Skrevet

De fleste passer lugg synes jeg, men mange som ikke passer lang. Horribelt med lang panne i kombinasjon høyt hårfeste!

Skrevet

Det er umulig å si uten å se deg :-) Spør heller et par frisører...

Skrevet

Lugg er kult - litt med sveis :o)

Men det er mer jobb med en lugg - dessverre!

Derfor har jeg spart ut min for øyeblikket..

Lykke til!

Skrevet

Siden du har litt fall i håret kan det bli mye styr med den luggen. Har selv fall, eller egentlig er det vel nesten krøller, alt avhengig av hvordan jeg fixer håret, og jeg syntes det var kjempepes med lugg!(var jo fint, men...) Måtte hele tida frem med slettetanga, for håret mitt er litt tynt(men har mye, og tett hår), og når det blir en rar bølge i luggen er det ikke pent! Bare det er litt fuktig i lufta eller man får litt vann i håret, så er jo hele sveisen ødelagt dersom man ikke har strykefritt hår fra naturen sin side.

Tok dessuten laaaang tid å spare ut den dumme luggen, og jeg skal ikke klippe den kort igjen! (har ganske langt, mørkt hår)

Men synes lugg er pent/stilig, men som flere andre her sier, ikke alle kler det, så spør en frisør om du ikke er sikker.

Skrevet

Jeg har nettopp vært til frisøren og klippet lugg ;-) Klippet det opp litt ellers også, pluss at jeg stripet og farget. Ble kjempefint synes jeg, og har fått bare positive kommentarer på det! :-)

Go for it!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...