Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har kjøpt meg en ladycomp (i dyre dommer) og har tempet hver morgen før jeg har stått opp... Begynte å tempe sent i syklusen, men rakk likevel å komme i gang før eggløsning, så det er interesant å se på tempkurven. Jeg har også ført inn temperaturene i fertilityfriend, for å se variasjonen mer billedlig. Men, nå er det sånn at ladycompen foreslår eggløsning den 24. desember, mens ff foreslår den 29. Det er jo ganske stor forskjell!! Jeg mener, kan jeg stole på ladycompen da? Jeg har fått grønt lys (sikker periode) fra 1.1. Hvis det stemmer som ff-charten sier at jeg hadde eggløsning den 29. så bør det vel gå greit likevel, så det ser jo ut som ladycompen har god nok sikkerhetsmargin... men, uansett... Det er kjedelig å ha en så dyr prevensjon hvis jeg ikke kan stole skikkelig på den da! Kanskje må jeg tempe flere sykluser for å få et riktig bilde. Noen som har erfaring med dette? eller som er gode på å tolke fertilityfriend charts, og som kan berolige meg, eller forklare meg dette? Jeg legger ved link til ff-charten min . http://www.fertilityfriend.com/home/2bdf38 Jeg håper noen gidder! På forhånd tusen takk:-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 èn ting til - noen som vet hvorfor temperaturen min varierer så mye? ff-en sier den varierer mer enn normalt... Jeg temper før jeg står opp, til samme tid hver morgen... HI
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Kan dessverre ikke svare deg, jeg er av typen som blir gravid nesten før vi har begynt å prøve. Men kan du ikke bare være lykkelig over to EL-datoer, så har du dobbelt glede over å kanskje lage barn, og får kanskje ennå mer sex enn du ellers ville fått?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #6 Skrevet 8. januar 2010 prøver igjen i dag jeg.. Kanskje noen har greie på ladycomp og/eller fertilityfriend her i dag. Det var kanskje uklart i hovedinnlegget, men jeg bruker altså ladycomp som prevansjon, ikke som familieplanlegger. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå