bettyliss Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Huff, jenta mi på 2 år, spør etter makka pakka, og gråter når jeg sier det ikke er mer!! Er det noen som vet når og om det kommer tilbake?
♥REBECCA♥ Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 tror ikke di skulle lage det mere har også en liten gutt som er veldig glad i det, super fan av makka pakka og hinkel pinkel,håper det kommer tilbake igjen
Helverine Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Ha ha! Takk og pris for det, sier nå jeg Makan til møl!
Elfi regndråpe Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 Nrk har tatt det av skjermen kl 17:30, men om et par uker begynner de å sende det på formiddagen.
Molait Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 men om unga liker mølet og sitter med tindrende øynet så får heller mølet bli:) Akkurat som jeg tror jeg må begynne å akseptere Hello Kitty...sukk;) Var egentlig veldig grei tid da. 17:30. for den andre barnetv'n var ofte ikke like fengende og da fikk lillegutt sin halvtime. Ellers har vi nå noen på dvd vi da...
Bumblebeee Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Jenta vår blir helt i hundre hvis vi nevner Makka Pakka og Hinkel Pinkel. Flyr bort til TV'n og roper batta batta (makka pakka). Hehe, så søt. Hun er bare 16 mnd da så hun savner det vel ikke, men vi har latt henne se en episode på dvd etter kveldsbadet de siste dagene. Var en så fin rutine
NormaJean Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Sønnen min er også 16 mnd og Drømmehagen er den eneste tingen han ser på. Han blir helt hypnotisert, titter og peker. Vi har heldigvis 3 episoder på Get boksen, det får duge til det kommer på skjermen igjen. Da får vi bare begynne å ta det opp. Men skal vel kjøpe det på DVD så har vi det. Tenker nok at de som selger Drømmehagen på DVD tjener endel penger i disse dager;)
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Det ligger noen episoder på NRKnettTV. Det går jo an å lage en hyggelig stund forran pcen ca 1730?
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/1386 =)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 7. januar 2010 #10 Skrevet 7. januar 2010 Tror det kommer tilbake om ca 2 uker, men på formiddagen da. Jeg har vært og kjøpt DVD med drømmehagen i dag jeg
LilleBanan blir storebror Skrevet 7. januar 2010 #11 Skrevet 7. januar 2010 koster 99 kr på dvd så jeg skjønner meg ikke helt på krisetukstande altså. Min var heldigvis akkurat ferdi med drømmehagen...
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 7. januar 2010 #12 Skrevet 7. januar 2010 Fra mandag av sender de episoder kl 10.30 hver dag. Glad for at vi har dvd- opptaker;-)
TinaP Skrevet 7. januar 2010 #13 Skrevet 7. januar 2010 Her har det også gått i drømmehagen, men etter at han ble 2 år så er det Elias som er det store. Vi har tatt opp et par episoder og har en dvd. Så da får han se en episode på kvelden dersom han ønsker det.
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #14 Skrevet 7. januar 2010 Det finnes en gruppe på facebook som heter "gi oss drømmehagen tilbake", og der får du vite hva som skjer Her har jeg bestilt alle dvd'ene, drømmehagen er eneste gutten min ser på på tv, hvis vi er hjemme og det passer på den tiden. Alle dvd'ene var utsolgt på flere nettbutikker, men håper de kommer inn rimelig kjapt. Gutten min fikk også hinkelpinkel til jul og drømmehagen var blitt en hyggelig bonus i hverdagen, syns derfor det er uakseptabelt at den er fjernet sånn ut av det blå. Fåtallet er jo hjemme på formiddagen, og litt av poenget er at mange har den som kveldskos/leggerituale. På hver dvd er det kun 3 episoder, og når vi betaler lisens så syns jeg nrk må sende det som folk ønsker å se på. Men nrk har ingen formening om å gå tilbake til å sende drømmehagen 17.30 og står på sitt tross mange henvendelser fra fortvilte foreldre - med enda mer fortvilte barn!
Molait Skrevet 7. januar 2010 #15 Skrevet 7. januar 2010 Loyse: Poenget er jo at da kan jeg få litt tid alene i fred ved pcn;) Om gutten sitter der hva skal jeg ta meg til da?? Husarbeid liksom??
LoyseƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷPrøver på ny. Skrevet 8. januar 2010 #16 Skrevet 8. januar 2010 Hoho. Nei slik kan det gå gitt... Du får ivertfall tven for deg selv da... Utrolig mye spennende på på den tiden
bettyliss Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #17 Skrevet 8. januar 2010 Jenta mi begynner ofte å mase rundt en time før det begynner:) Nei vet du hva? Jeg ser ikke så mye på tv, tar meg heller en tur ut og leker i snøen sammen med henne, eller setter meg på golvet og leker istedenfor å sette meg fremfor tven. Har man valgt å få barn, så må man ha tid å være sammen med de på ettermiddagene etter barnehagen:) Så viktig er ikke tvèn for meg. Syns bare de kunne beholdt drømmehagen for det likte ho så godt, selvfølgelig, har man data og dvd og kan se gamle episoder eller klipp, men det blir ikke det samme:) Hvorfor kan ikke NRK3 sende det kl 17.30 i stedet for på formiddagen som de skal begynne med? Det er ikke alle som er hjemme med barna på dagtid, noen går faktisk på jobb, mens barna er i barnehagen, nettopp derfor var sendetiden så perfekt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå