tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 ...og bestiller levering med storken i stedet. Noen som vet hvor man finner skjema for endring av leveringssted?
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 7. januar 2010 #2 Skrevet 7. januar 2010 Frister å si NAV sine sider, meeeeeen.....
påtjukka84 *fødeklar* Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 haha så herlig si ifra hvis du finner det skjemaet, for det kunne jeg også ha tenkt meg!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 hehe, jo mer det nærmer seg jo mer fristende blir det egentlig, ja.. Men vi må jo ikke glemme for fantastisk en fødsel egentlig er.. Det går så bra atte..
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2010 Men det er så strevsomt å vente......... Men ikke sikkert postens (storkens) leveringstider er noe bedre
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 nei, blir nok litt forsinkelser i dette snøværet her på østlandet iallefall.
3guttsmamma;) Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 skal inn å bli satt igang på mandag og jeg kjenner på meg at storken ikke hadde vært så dumt no..men sånn er det vell når det nærmer seg..nervøsitet og spenning om en annen... Masse lykke til fremover...
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Det er trolig like lang frist på det som det er på nav sine skjema, så det er nok for sent å endre leveringsmåte ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå