:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 TUSEN TAKK! du er en engel Pa Te Ti Ca! det er helt perfekt! akkurat sånn jeg ville det skulle være nå er det hengt opp på min fine vegg tusen tusen takk!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 ja, det må jeg! skal prøve
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2010 har du sett "tatt av kvinnen" ?
Patetica fåkksi Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Gubbevaremævæl så mye skryt jeg fikk i dag :-D Jeg må si jeg også er ganske nygjerrig på hvordan veggen din ser ut. Har du tapet? Hvitmaling? "Caffe latte" ?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2010 veggen min er litt udefinerbar. den er lys, men litt forskjelig lysfarge over alt. for moren min har malt, og hun ser ikke noe og derfor får hun ikke med seg om det er feil farge. og siden det er mur må det flekkes over innimellom, noe som ikke funker så bra når hun da ikke ser. men det er bedre med flekkete lys vegg, som hun maler, en fin vegg som jeg må male du fortjener all skryt i verden!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2010 nå er bilde på plass
Patetica fåkksi Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Har du sett det mora mi bestilte i andre farger?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2010 nei det må jeg få se. er det på fb?
Patetica fåkksi Skrevet 7. januar 2010 #11 Skrevet 7. januar 2010 Oki, i det jeg sendte den fikk jeg en melding om kommentar på Feis Jeg er litt funksjonshemma og treig da jeg har en beib på nesten 90 cm. sovende sidelengs over meg på sofaen, min høyre hånd er så vidt fri og jeg har ikke på linser så jeg ser nesten ikke dataen. Hun bestilte de spesifikke fargene fordi det passet med et annet stort bilde i samme rom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå