Gå til innhold

Ang. kjøp av vinterdresser til barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei tulle på snart 7 mnd, som jeg vurderer å begynne allerede nå å kjøpe inn klær til barnehagen som hun mest sannsynlig begynner i august. Men er det noe som har erfaring med å kjøpe klær så lang tid i forveien? er så mange gode tilbud nå, og vi har ikke all verdens med penger, så hadde vært gunstig for oss å begynne allerede nå:)

Hun er rundt 13 -14 mnd når hun evt. begynner, og da er det mest sannsynlig forsatt godt og varmt, så hun trenger gjerne ikke dressen før tidligst sent september/ tidlig oktober. Noen råd om størrelser? har mistanke om at 1 år blir for lite da, evt. akkurat passelig, slik at den må skiftes ut ganske raskt igjen, og da er det gjerne ikke noe særlig vits å kjøpe str. 1 år, eller? Hun er enda ikke en stor jente, har aldri vært det, hun drukner forsatt i str. 74, så er utrolig usikker.

Setter stor pris på alle svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok gått for 86.

Skrevet

Det var det jeg tenkte også...:)

Skrevet

Litt skummelt å kjøpe så lang tid i forveien, du risikerer å sitte der med en dress som er allt for liten eller som hun svømmer i helt til våren..

Bare husk at dressen godt kan ha litt plass til å vokse i, men ikke bør være alt for stor. Spes når de er så små så gjør det at de ikke klarer å bevege seg ordentlig, og bare blir stående på ett sted, noe som er både kaldt og kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...