Gå til innhold

hopper inn hermot slutten av termin...hei!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fulgt litt med forumet her på barn i magen, og om 14 dager venter jeg mi gollejente. Er 37 år og venter mitt 3 barn, som blir nok sistemann. Blir gjerne med de siste dagene for å gi råd og motta .....Har termin 21. januar. Flere som har rundt den datoen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg venter også nr 3 den 21.januar:)

Er 32 år og det blir sistemann her også:)

Kjenner jeg er utolmodig....

Skrevet

har termin 17 februar- og det er helt klart mitt siste barn. Gutt nr tre her. Og blir 33 like etter fødsel. Men vi gleder oss masse, også gutta boys som er blitt ti og sju år alt.

Skrevet

Har termin 23. januar og er 32 år, og dette er mitt andre barn. Men har ikke vært noe enkelt svangerskap og er det siste herfra. :) Hvordan var fødsel nr. 2 for deg i forhold til nr. 1? Litt spent på om det blir veldig annerledes andre gangen..

Skrevet

jepp har mensen termin 18 jan og ul termi 20 jan, så hu kan komme når som helst. min første så er veeldig spent på fødselen :-) lykke til :-)

Skrevet

Jeg venter også vårt 3 barn og blir 37 en uke etter termin, men jeg har ikke termin før 10.mars. Helt sikkert vår siste også :o) Har gutt på 6 og jente på 4,5 fra før, og de gleder seg masse selv om jeg mistenker at de ikke helt er klar over hva det virkelig innebærer. Men de har fått være med på å forberede og male på babyrommet, samtidig som vi har frisket litt opp på deres rom også.

Skrevet

Hei, hei. Jeg har termin 22 januar. Venter nummer to. Har en gutt på 3 fra før. Er 25 år og dette er nok ikke sistemann..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...