venter baby 3, overtid Skrevet 7. januar 2010 #1 Skrevet 7. januar 2010 Jeg har fulgt litt med forumet her på barn i magen, og om 14 dager venter jeg mi gollejente. Er 37 år og venter mitt 3 barn, som blir nok sistemann. Blir gjerne med de siste dagene for å gi råd og motta .....Har termin 21. januar. Flere som har rundt den datoen?
misskizz Skrevet 7. januar 2010 #3 Skrevet 7. januar 2010 Hei:) Jeg venter også nr 3 den 21.januar:) Er 32 år og det blir sistemann her også Kjenner jeg er utolmodig....
mumilotta Skrevet 7. januar 2010 #4 Skrevet 7. januar 2010 har termin 17 februar- og det er helt klart mitt siste barn. Gutt nr tre her. Og blir 33 like etter fødsel. Men vi gleder oss masse, også gutta boys som er blitt ti og sju år alt.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Har termin 23. januar og er 32 år, og dette er mitt andre barn. Men har ikke vært noe enkelt svangerskap og er det siste herfra. Hvordan var fødsel nr. 2 for deg i forhold til nr. 1? Litt spent på om det blir veldig annerledes andre gangen..
2tettebabyer Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 jepp har mensen termin 18 jan og ul termi 20 jan, så hu kan komme når som helst. min første så er veeldig spent på fødselen :-) lykke til :-)
Anabelle2010 har født! Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 Jeg venter også vårt 3 barn og blir 37 en uke etter termin, men jeg har ikke termin før 10.mars. Helt sikkert vår siste også ) Har gutt på 6 og jente på 4,5 fra før, og de gleder seg masse selv om jeg mistenker at de ikke helt er klar over hva det virkelig innebærer. Men de har fått være med på å forberede og male på babyrommet, samtidig som vi har frisket litt opp på deres rom også.
Gjest Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 Hei, hei. Jeg har termin 22 januar. Venter nummer to. Har en gutt på 3 fra før. Er 25 år og dette er nok ikke sistemann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå