Gå til innhold

Jakob,Elias,William eller NIkolai?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes jo William, men det er jo selvsagt fordi jeg har en liten William selv:) hehe.. ellers liker jeg også Nikolai veldig godt!

Skrevet

Alle er jo fine da, men Nikolai likte jeg best :)

Skrevet

jeg også syns alle var fine men holder en liten knapp på Nikolai:)

Skrevet

hehe... utrolig fine navn!! Får jeg gutt så sitter valget mellom Elias og Nicolai for meg;) Men her ender vi nok opp med elias pga en litt dårlig assosiasjon til en annen med navnet nicolai;)

Men for å svare på spm ditt... Nicolai synes jeg er finest:)

Skrevet

elias... det er sinnsykt vakkert=)

Skrevet

Nikolai hvis han skal ha et litt unikt. Veldig mange som har de 3 andre navnene...

Skrevet

Alle er fine ja, aller finest er William, spør du meg:-) William står på min navneliste og:-)

Skrevet

Syntes Elias og Jacob er finest,vurderte de selv men venter jente.

Skrevet

William! De andre synst jeg ikke noe om! Spesielt ikke Elias. Alle heter jo det og synst faktisk det høres litt latterlig ut. Men vi er alle forskjellige:)

Har jo en sønn selv som heter william da;) Nettopp fordi jeg synst at det er det aller fineste guttenavnet:)

Skrevet

Nikolai synes jeg!

Skrevet

william og nokolai er fine,men har minstemann som heter william leander,så holder en knapp på det ja......

Skrevet

ELIAS :):):) Nyyydelig navn, skikkelig sjarmerende syns jeg.

De andre er pene de og - men litt tunge, kommer ann på om du har andre barn og hva de heter. skal liksom passe litt sammen navnene i søskenflokken ;)

tvitvi med valget

Skrevet

Definitivt William, har selv en gutt som heter det :) Liam er også et nydelig navn man kan vurdere om man liker william. Er jo kanskje ikke så mange som heter det.

Skrevet

Nikolai!

det er ikke så vanlig, men et veldig fint navn. "Alle" heter Elias, så det kan du nok med fordel unngå.

Skrevet

Syns William og Jakob er utrolig fine...:))

Lykke til m valget!! ;))

Skrevet

William :-)

Alle var nydelige, så skjønner godt at det er vanskelig å velge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...